God Jul!

Hej & God Jul kan jag ju börja med att säga!
Tänkte starta denna bloggen där jag kan skriva av mig lite när jag nu får lust, vilket är lite då och då(: Den kommer antagligen handla om allt mellan himmel&jord. Lite saker som hänt i veckorna, lite skola, lite vänner&pojkar, lite party och självklart lite Lexx(minBäbishäst).
Hoppas alla har haft en riktigt great Julafton! Sälv sitter jag i huvudstaden hos min moster. Dagen och kvällen har varit väldigt trevlig måste jag säga. God mat och dryck, många mysiga klappar och två skitungar som har förhöjt stämningen den tiden dom inte har varit PainInTheAss(:
Igår när vi kom fram till Stockholm igår fick vi champagne(vilket jag i n t e är så förtjust i, men man tackar ju inte nej(;) senare blev det mat på Bistro Berns, vilket var sjuuukligt gott!
Nej, nu ska man väl ta och vara lite social mot folket som fortfarande är vakna, haha.
(Om det var någon som fångade tomten på kort detta året får ni gärna säga till(;)

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0