Hold Your Head Up High..

Igår var Emma som sagt här och kollade på Lexx. Jag tyckte om henne hur mycket som helst och vi har i stort samma syn på hästhållning osv. Skönt att hon bor i Tenhult också, nära och bra så man kan följa upp den lilla Bäbisen om man vill. Det är dock inte säkert att hon kan ta honom, hon skulle prata lite med sin 'gubbe'. Men själv tyckte hon om honom jättemycket och vill gärna ta honom, och hennes kompis blev förälskad i honom också. Komiskt att båda hade kollat mycket på annonsen. Emma har även sagt att hon gärna vill hjälpa mig md Lexx tills hon vet om hon kan köpa honom eller inte. Känns bra! Jag kommer dock få det ännu svårare att släppa honom om vi kommer så pass långt att man kan sitta på honom osv.. Men det är väl ett senare problem. Jag är ju inte helt ovan vid att gråta nuförtiden kan jag ju säga. Det var ett hårt beslut jag tog.
Var hos pappa idag förresten, god mat blev det. längesen vi sågs nu, även Sanne, Rasmus & Charlotte var det väldigt roligt att träffa. Saknar och tänker ju på dom väldigt ofta, men det blir bara inte av att åka och hälsa på så ofta som jag skulle vilja. Jag är glad att ni finns, speciellt du Pappa<3 Efter maten satte vi oss och spelade Xbox, bilspel, det var sjukt roligt! Även om jag inte var så duktig, men det var ju faktiskt första gången för mig, ha överseende med det! Haha.
Nej, nu blir det till att sova. Tänkte dra en storstädning i rummet imorgon inför nyår, ska upp till stallet och kanske även hinna med en behövlig runda på stan eller a6.
Sov gott med er!(:
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0