Juldagen-Annandagen-Bakis-Tacos

Tjosan!
Vaknade för en liten stund sen. Det var en trevlig kväll igår på Tusen&EnNatt med fint folk. Hade dock gärna sett att Gabriel<3 hade kunnat vara med också, men han skulle jobba idag, så det gick ju inte. Lyckades väl göra åt med liite för mycket av julklappspengarna igår, men sen blev det en efterlängtad pizza på Evergreen med Elin på hemvägen också. GOTT!
Har precis klämt i mig en macka och ett glas Oboy till 'frukost'. Nu ska jag snart sätta igång med att laga tacos som vi ska ha lite senare när släkt och vänner kommer, vilket dom alltid gör på Annandagen, det är lite av en tradition. MeLike!
Familjen är påväg hem från stockholm nu, väldigt dåligt väglag sa dom, så dom kommer lite sent, därför blev det min uppgift att laga tacos. Duktig jag kommer känna mig sen alltså(:
Måste säga att det va lite småsvårt att somna inatt när man kom hem till ett helt mörkt hus.. Men, bevisligen så gick det ju. Hade väldigt många sms och missade samtal när jag vaknade, bla. ett av någon Emma som var intresserad av Lexx. Men är ärligt talat inte så pigg på att sälja honom längre, men vi får väl se hur det blir. Borde ta och svara på det kanske..
Have a nice day ! (;
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0