Pengarna försvinner lika fort som dom kommer.

Kom precis hem från stan. Har varit där med Elin. Hittade lite kläder för en gångs skull! En vit 'kofta' och ett linne från GinaTricot, sen köpte jag ett par gråa och ett par svarta strumpbyxor på Åhlens. Kikade in en liten sväng på Once också där jag hittade finaste klänningen, så den blev det också. Fanns dock bara i xs, så för att det ska bli ännu bättre ska jag nu åka upp till a6 med Tomas och kolla om dom har den i s däruppe, om inte så behåller jag den ändå. Den var ju så himla söt(: Det blev även en ny mascara från Kicks.
Det blir även en sväng upp till ByggMax där jag ska köpa en bräda till ridbanan som min häst råkade krascha i höstas.. hehe(a).
Hoppas att Gabriel blir frisk till nyår, han har legat sjuk ett tag nu, stackaren<3
Skriver säkert lite mer senare ikväll! Ha det bra sålänge(:
// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: Mathias Limenholt

det var illa att dy inte hitta den i större storlek! men tur att den var värd att köpa ändå:P

se you kallaspuffen!

2009-12-30 @ 15:52:11
URL: http://hoppet.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0