December.

2:a december, och jag är sjuk igen. Jag tänkte spendera dagen till plugg på ett stort häfte vi fått från jobbet. När man känner sig hyfsat pigg men inte kan använda rösten så är det väl det minsta man kan göra iaf? Så lite nytta gör jag, räknar med att få en toppendagjobbet imorgon.
Tycker det är sjukt kallt ute och vill helst att denna vintern ska försvinna så snabbt som möjligt. Så vi får sommar igen, när man kan sola och bada och hästen går och njuter på sommarbetet.
Igår fick jag faktiskt sätta på Lexx hans vintertäcke, just eftersom det är så förbannat kallt. Synd bara att han får stå med det inne i stallet också, hade helst sett att han stod utan täcke helt då. Menmen..
Nästa vecka, eller nu till helgen, så blir det att gå på stan och leta nyårsklänning. På söndag ska jag till Göteborgdop för lilla Lowa. Ska bli massa trevligt!
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0