Fullspäckad Dag!

Sitter för tillfället hos pojkvännen. Idag har jag jobbat, efter jobbet åkte jag till stan och kollade om nyårsklänningen jag hittat fanns kvar i min storlek, det gjorde den inte.. Sen sa tjejen i kassan att skyltexemplaret nog är small. Så vi kollade, och tro sjutton att turen var på min sida! Jag hängde undan den tills imorgon, då ska mormor dit och hämta ut den. Det blir en för tidigt julklapp från henne till mig, underbara lilla mormor<3 Sen åkte jag iaf till stallet, var ute och ledde Lexx en sväng.. Vågade inte rida honom pga. det som hände igår. (Jag berättar händelsen imorgon, orkar inte nu ikväll) Sen var tanken att jag skulle upp till nya stallet, där jag ska stalla upp Lexx när jag flyttar, och sopa rent boxen, lägga in spån, rengöra krubban m.m. men tiden räckte inte till. Tar det imorgon eller på onsdag istället(: Så efter stallet kom Gabbi och hämtade mig, vi åkte till Ica och köpte lite godis. Nu liggar vi bara och är tjocka framför tvn, det får man vara ibland^^, Haha.
Jag LOVAR att imorgon ska jag berätta om det som hände Lexx igår samt ladda upp bilder från Jul på Liseberg!
Nu tillbaka till tvn och min man(;

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0