Godmorgon!

Idag är det fredag och ikväll blire julbord med jobbetSliver. Helt okej faktiskt. Jag har precis duschat och sitter och funderar på om jag ska 'fixa' håret nu på morgonen, eller gör det i eftermiddag. Det blir nog i eftermiddag.. Eftersom jag inte bestämt mig än om jag vill ha lockigt eller rakt hår.. Haha, dagens stora fråga liksom(;
Ska även kolla om jag har tid efter jobbet att fixa mina naglar, då det var sisådär minst ett halvår sedan jag tog hand om dom. Om tiden räcker till så blire Fransk Manikyr iaf!
Imorgonbitti blire segt som sjutton, upp (antagligen bakis) till stallet runt åtta för att slänga ut alla hästarna och även motionera min egen. För framåt förmiddagen bär det iväg mot Göteborgjag, Gabbi och två till ska på Jul på Liseberg, hur myspys som helst!
söndag ska jag bannemej ta sovmorgon.. I stallet är det lussefika vid fyratiden, så ingen brådska där inte. Skönt!
På tal om inget.. Här om morgonen när jag satt på bussen till jobbet så blev jag plötsligt så jäkla sugen på att skejta igen. Det var liksom över två år sedan nu? och jag bara kände hur suget kom.. Man kanske borde sätta igång igen? Inte vet jag, vet faktiskt inte om tiden räcker till tyvärr.. Men det är sånt man märker. Haha. Stackars brädan ligger ju under sängen utan att göra någon som helst nytta, gör lite ont i hjärtat faktiskt..
Nej, nu blir frukost! Är hur hungrig som helst!
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0