HostHost..

I fredags ringde vi i stallet till bonden och frågade om vi fick rida på hans fält. Svaret va Ja. Så fredagen och lördagen spenderades med Lexx på två olika, superfina fält och min plutt skötte sig elegant! Finns verkligen ingen bättre än honom.
Igår var jag på dop i Göteborg, så Lexx fick en dags vila. Dopet och allt var väl fint och så, men jag hade hellre valt att stanna hemma. På hemvägen dunkade huvudet, näsan var igentäppt och hostan skrollade ordentligt. Det gjorde och gör förbannat ont kan jag upplysa er om. Vi hamnade även efter en jäkla plogbil på hemvägen, som vi inte kunde ta oss förbi då han plogade upp en 'snövall' mellan de två körfälten.. Duktig idiot! Det var även kaos på motorvägen lite efter borås då vi åkte i 30 vissa sträckor. En paus på donken tog vi också. Kan ju berätta att det tog närmare fyra timmar att ta sig hem, jag var lagom glad.
Inatt har jag hostat sönder och haft feber, känns otroligt bra.. not! Ikväll blire mycket vila, hostmedicin och halstabletter om jag får välja.
Nya designen bloggen måste jag ju fixa till också.. Jäkla tråkigt för er som inte ser det textsnittet jag valt asså. Hela grejen hänger ju på det typ. Så när jag har tid och ork ska jag ändra på det(;

// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; ja absolut!! :D

2010-12-07 @ 18:02:16
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0