Lexx.

Lexx sommaren -09 (:


Känner verkligen att jag måste bli bättre på att ladda upp bilder på bloggen.. Måste dock fixa en bra kamera först. Tänkte så man liksom kan ta lite kort när jag rider Lexx, för det finns ju inte så många för tillfället. Måste verkligen sätta igång med ridningen på allvar nu. Det har blivit alldeles för mycket vila för min lilla plutt den sista tiden. Men det är svårt när jag blir sjuk hit och dit och sen på veckodagarna, då kommer jag liksom upp runt sex och då är det kolsvart ute. Nu när det kommit snö underlättar ju det lite iaf. Så nu blir det en ordentlig igångsättning, inga undantag.
// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: Jessica

vi får ta lite ridning på åkern sen nån dag? :) fan vilken känsla de e :)

2010-12-02 @ 11:50:44
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0