NästSistaDagenPå2O1O.

Jättedålig uppdatering, jag vet! Och jag har heller inte svarat på några frågor som kommit på kommentarerna. Ni får helt enkelt vänta lite till..
Det har vart stallbyte, så nu är Lexx en mariebohäst igen. I ett jättelitet fint vitt stall med gråa knutar bor han nu. Han har tre stycken hästkompisar som han går ute med ca. 12h/dag. I hagen har de även foderlådor som är fulla med hösilage så de är sysselsatta och har mat i stort sett hela dagen! SUPER!
Igår var jag på stan med Elin, köpte kläder, skor och andra nödvändigheter. Blev att dryga tusenlappen försvann, men någon gång i sitt liv måste man ju unna sig lite saker och inte bara skämma bort hästen. Haha.
Nu sitter jag här och har precis färgat håret, väntar på att Jossan ska höra av sig så man kan ta en cigg med henne och få lite sällskap.
Ikväll ska jag fixa fransk manikyr till mina naglar också, de har inte blivit omhändertagna på jag vet inte hur länge, haha. Eller om jag gör det imorgon.. hmm..
Imorgon har jag morgonfodringen i stallet, efter det blir det till att ta bussen ner till stan och sola lite^^,
// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; ja de ska ja försöka göra :p

han e sjukt snygg!! riktig pudding dreglar hhaha

japp hon e kvar.. vet inte när hon skulle "åka" <3

2011-01-01 @ 16:04:29
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0