Denna förbannade snö..

Sitter här med en kopp kaffe. Förmiddagen har varit spännande, den började med bilputtning och när jag väl kom hem så blev det katträddning. Jossans katt Rasmus hade blivit insnöad under bilen, snön var väl drygt 1,5 meter. Jag och Jossan stod och skottade satan, sen insåg vi att han hade kommit in i uthuset, så då var det bara att ställa sig och skotta där vid. Nu är han hemma i värmen igen iaf.
Gårdagen var najs, även att det spårade ur lite där i slutet. Men det gör absolut ingenting!
Jag hade väldigt gärna stannat inne idag, men Lexx väntar på mig och idag ska han få jobba i snön minsann! Haha. Jag kommer få gå ute på vägen när jag ska till stallet, man kan ju bara drömma om att dom plogar trottoaren nu. Jag vill verkligen inte ha mer snö nu! Sommaren känns längre bort än någonsin..
Efter stallet blir det våfflor, kaffe och Singstar, senare blir det även Ponnyakuten, YEI! haha. En varm dusch låter väldigt bra också(:
Nej, nu måste jag ta tag i mig själv och dra mig upp mot stallet!
Kan ju avsluta med en lite uppiggande sommarbild(:
// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: jossan

Usch fyfy.. Hur går det med flytten gumman? btw, ponnyakuten is tha shit ;) ..

2010-02-21 @ 15:05:34
URL: http://josefinesveen.blogg.se/
Postat av: Noomie

Mjodå, det går nog. Har dock inte börjat flytta något än.. Det är ju lite svårt med detta väglaget. Hoppas att det är lite bättre på lördag, annars tänker jag fan inte åka en meter med honom.. :P Jaa, verkligen(Y)

2010-02-23 @ 17:24:15
URL: http://noomiiesundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0