Sportlov .

Nu var det ett tag sedan jag skrev något. Så nu kommer det en liten uppdatering!
Igår var jag och Elin i stallet. Red Lexx för fjärde gången, men den här gången lämnade vi ridbanan, satt upp på stallplanen och skrittade grusvägen, Elin gick jämte och höll i longerlinan, dock var den helt slapp. Han lyssnade på tygeltag, röst och skänklarna och vi vände tillbaka utan problem. Han är så duktig!
Första gången någon satt på honom var det Elin, andra, tredje och fjärde gången var det jag som satt upp. Då var vi på ridbanan och han longerades i skritt när jag satt på. Han har skött sig utmärkt alla gånger och inte gjort något liv ifrån sig alls. Min duktiga lilla Lexx.
Jag hade aldrig klarat det här utan er, Elin och Emma<3
Igår var jag och Elin väldigt duktiga tycker jag, vi smörjde utrustningen. För mig var det två träns och en sadel. Man måste ju börja ta tag i sig själv och bli lite seriös nu känner jag! En sadel som är värd ca. 11.000 kanske man inte ska försumma bara sådär..
Gårdagen var en bra start på lovet, i korta drag(:
Nu ska jag snart börja planera flyttandet av alla saker till det nya stallet, det är ju knappt två veckor kvar och jag är taggad till tusen!
Längtar tills pengarna kommer in, då blir det till att köpa hårfärg och lite nya kläder kanske!
Nu ska jag börja plugga lite psykologi, så jag blir färdig med den tills imorgon. Känns bra(:
Lexx
// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: emma

haha (Y)... när får jag mina pengar då :P

2010-02-16 @ 15:42:20
URL: http://beaverholk.blogg.se/
Postat av: Noomie

Haha, när jag har pengar! Kommer inte ens kunna köpa hårfärg och det(x Hur mycket är det nu igen?

2010-02-16 @ 15:59:48
URL: http://noomiiesundell.blogg.se/
Postat av: emma

400 :P..

2010-02-24 @ 17:24:31
URL: http://beaverholk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0