You make me sick...

Jag blir så jävla förbannad på folk. Jag bara avskyr detta. Speciellt när det handlar om sånnahär saker. Och du, du kan ju bara gå och dra något gammalt över dig. Jomenvisst, helt okej att anstränga sig nu, men inte innan. Nu kan du med att ändra på dig, men inte när jag försökte prata med dig om det. Nejnej, det gick absolut inte. Varför ska man anstränga sig för någon man älskar liksom? Nej, det behövs ju inte, ellerhur?
Jag är så sjukt förbannad nu, jag vet inte vart jag ska göra av mig själv.. Det blir inte lättare när man får höra allt du gör och säger hela tiden heller.
Sen ser jag dig hedanefter som feg. Rädd för att jag ska få reda på saker och ting. Och 'jag är inte sån' Nene, IN MY ASS !
Okej, det var mitt val från början och jag ångrar mig inte. Men, du borde veta bättre.
Jag mår hur bra som helst nu, men jag hade mått fan så mycket bättre om jag slapp dig och dina idiotiska påhitt hela tiden.
Nu ska jag sova. Innan jag ber någon skjuta mig(:
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0