Everytime I look at you...

Helgen har varit finfin. I fredags blev det utgång med Elin och Nattis. Sjukt roligt, tack för det hörrni(: Igårkväll åkte jag och Wall till LimenEkhagen och spelade lite Guitar Hero, jag sööög, och drack öl, senare stack vi ner till Tusen&EnNatt och tog ett par öl till, kvällen avslutades på Evergreen med kebabpizza! GottGott.
Imorse vaknade jag vid tio för att sedan ta mig till Ekhagen med Tomas och kolla på en stallplats. Sjukt najs verkar den. Antagligen blir det så att jag flyttar Lexx dit och förhoppningsvis så får jag sommarbete i sommar här uppe i Mariebo, kan det bli bättre?! :D
Nu börjar kvällen närma sig. Jag ska antagligen sitta och kolla på film i min ensamhet och längta mig sjuk tills onsdag, då kommer Tommie hem!<3
Bra dag i det stora hela!
/ / N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: Mathias Limenholt

ekhagen rolls;) jag är så glad för er skull:D hoppas ni blir lika lyckliga som mig och jessica<3

puss/ Limen

2010-02-01 @ 09:56:41
URL: http://hoppet.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0