Hello, your fool, I Love You!

Sitter här nu efter att ha kollat på HighSchoolMusical(dubbad till svenska) med Lillasyster. Det var väl helt okej(:
Nyår var lyckat tycker jag! Kom till Wall runt sjutiden efter att jag gett hästarna mat för kvällen. Jossan och Elin var redan där samt lite annat folk, Anita var ju självklart där också! Lite efter åtta kom Marcus och Gabriel<3. Det var mycket som hände den kvällen, men för mig var den lyckad som sagt. Jag och Gabriel missade nästan tolvslaget, hann väl med några sekunder, haha. Skumpan öppnades och sen lös himmelen upp av fyrverkerierna! MycketTrevligKväll, Tack Alla(:
Igårkväll kolllade jag, Elin och Marcus på film hemma hos Gabbi(Gabriel). När filmen var slut bestämde vi oss för att vi skulle ut och ÅKA PULKA! Runt 23.30 hade vi hämtat upp pulkor och Jag, Gabbi, Elin, Marcus, Wall, Jossan, Danne och Tina gjorde oss redo för att bestiga Järabacken till fots för att sedan åka ner i pulkorna, snowracerna, stjärtlapparna och tefatet vi hade med oss! Sjukt roligt hade vi.
HOBBYPULKAÅKARE FTW ! ! ! <3
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0