It goes Ladida !

Sitter och äter frukost med Tommie i form av chilinötter och Pepsi, helt okej liksom..(Y) OkejOkej, jag ska bättra mig, snart blir det väl en macka, om jag orkar:P
Har varit väldigt dålig uppdatering på sistone, har orkat skriva nåt speciellt, och det har inte hänt något speciellt heller för den delen.
Men helgen var fein, i fredags var det Singstarkväll hemma hos mig med Jossan, Robin och Tommie härlig kväll och ölen gjorde det ännu roligare att sjunga. Liten del av lördagkvällen spenderades med Emma, Jossan och TommieAmor, senare kom även Wall och Elin(:
Ikväll kommer Emma upp igen och hjälper mig med Lexx. Ska bli kul, han gör framsteg hela tiden, den lilla satungen(:<3

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0