I believe I can fly!

I torsdags jobbade jag. Dock inte på dagen, och heller inte i städet som jag brukar. Nej, jag jobbade på kvällen, i köket. Riktigt roligt att testa på något nytt. Jag säger inte nej för en kväll till om jag ska vara ärlig. Trots stress och myyycket att göra så var det trevligt och tiden gick faktiskt väldigt snabbt!
I fredags var jag och mammabio, vi såg Eclipse. Mysigt var det och filmen ska jag ju inte klaga på(; Efter filmen gick jag och träffade Tommie, Wall och lite folk, tog ett par öl och hade en trevlig stund. Hela kvällen vart kanonas!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen för vid fyratiden är jag och Tommie bjudna till pappamiddag. GottGott.
Ikväll hänger Nattis med till Lexx, det var ett tag sen vi träffades nu, så det blir mysigt(: Lexx sår har för övrigt nästan läkt ihop nu. Wiihii.
Älskar min LexxBäbis<3
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0