OverDrive.

Snaaart blire ju flytt till Gräshagen med älsklingen då. Bara 1 vecka och 2 dagar kvar tills vi får nycklarna. Fett najs tycker jag. En stor tvåa kan behövas när man har Raji också. Det hade vart ännu mer najs om jag hade haft Lexx uppe i gamla stallet i mariebo, för då hade det ju bara vart till att gå upp genom skogen och så vips så är man framme! Men.. njae, det är bra där han står nu tycker jag.
Väntar på att maten ska bli klar som mannen lagar, kyckling, potatis och sås. NamNam.
Ikväll ska vi nog åka ut till Madde & Crille, om vi får tag på dom. Jag älskar verkligen dom två. Så jäkla underbara(:
Efter maten ska vi iaf åka till a6 och handla lite småsaker som jag behöver. Hoppas vi hinner innan det stänger. Hehe.
För övrigt har Lexx det super uppe på betet, han stormtrivs! Lilla Plutten<3
En sak till; Min dator har gått sönder! Herregud. Hoppas det går att fixa. Alla bilder och sånt! Buuuuhuuu. Helvete.

// N o o m i e .


Kommentarer
Postat av: maadi

Va gullig du är Noomie :) Vi tycker att du är en superhärlig tjej! <3 Jag vill se fler kort på Lexxen :P

2010-07-19 @ 20:44:22
Postat av: maadi

Ingen flytt å ingen raji kvar.

2010-08-02 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0