Vårkänslor!

Har haft en toppendag idag! Och det fina vårvädret gör det minsann inte sämre!
Imorse vid halv sju firades lillasyster Karin, hon fyller 4 år idag! Sen bar det av till skolan, slutade vid kvart i elva. Då bar det av hemmåt för att ha lite 'födelsedagsfika' med Karin. Mycket gott(:
Vid ett var jag uppe i stallet, hovslagaren kom och verkade Lexx. Sen blev det fika i stallet också, i vårsolen. Efter fikat red jag Lexxbanan igen, han lär sig mer och mer för varje dag som går :D. Det gör mig så jäkla lycklig.
Efter stallet träffade jag Fredrika, det var väl sisådär ett halvår sedan iaf.. Vi tog en runda runt munksjön med Raji, jag är glad att jag struntade i att ta mössan och halsduken, för jäklar vad varmt det var! Haha. Sen gick vi till McDonalds och käkade lite. Himla roligt att träffa henne igen, hon ska hänga med till stallet någon dag nästa vecka också när det är påsklov.(:
Nu sitter jag hemma hos Tommie och bara slappnar av. Ser fram emot stallet imorgon, och på torsdag är det påskfika däruppe, kan det bli mysigare?(:
Det känns som om jag aldrig varit lyckligare<3

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0