Dra åt helvete(:

Tänk vilka falska människor det finns. Fyfan för dig! Asså, vet inte vad jag ska säga.
Jag tar en mening som en vän sa; Du sjönk i mina ögon. Och det inte lite heller.
Tänk att det alltid är så att sanningen kommer fram till slut(: Surt för dig måste jag säga. Eller.. jag tror det är dumt att bara döma dig. Jag tror jag gör det med er allihopa. Men mest dig.
En riktigt vän, HAH, in my ass!
Nu kommer iaf Nattis snart och ska hänga med upp till stallet såhär på morgonkvisten (för mig är det jättetidigt eftersom jag, de senaste dagarna, gått upp runt halv tvåtiden) Mysigt!
Senare idag ska jag klippa gräset hemma, tjäna lite cash är inte fel. Haha.
Ikväll ska man till stallet igen för att ta en promeix med Jessica & Dixie(:
Nu måste jag dra.
Du, dra år helvete. Du vet nog vem du är.
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0