Fiskar, Hästar & Barn..

Det blev inget kortLexx nya saker idag heller. Jag orkade inte ens ta in honom idag, som ni kanske förstår är jag fortfarande sjuk och hostan har satt igång. Hosta är nog det värsta som finns..
Idag har jag iaf vart i stallet, fiskat lite med André och Bark, jag såg dom vid munksjön när jag satt på bussen hem från stallet, så jag hoppade av och snackade lite, min nästa buss gick om en kvart, så jag tyckte att jag hann med det. Kastade tre gånger, men fick självklart ingen fisk. Vad hade jag förväntat mig liksom? Haha.
Sen satte jag mig på bussen hem mot Mariebo, jag hämtade Karin dagis och sen gick vi hem och lagade lite mat och satt och mös. Det tar på krafterna att vara barnvakt, speciellt när man är sjuk.
Lite senare kom Tommie och Raji upp och vi gick en härlig tur i skogen, riktigt mysigt!
Nu sitter jag  och väntar på maten som pojken min lagar åt oss. En redig kock är han ;D Haha.
Imorgon ska jag och Lexx skritta ut en sväng med Emma och Topaz, najs!
Nu blire maaat(:<3
// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; jaa :O haha även om ja inte kmr med i själva programet kmr ja ju träffa tobbe :P tror ja iaf :P

tack .. ja hoppas ja blir frisk nu :)

2010-05-12 @ 10:08:44
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0