Hit med solbrännan!

Jag vill sola! Solarium, utomlands eller bara utomhus i solen, det spelar ingen roll. Jag skulle ha solat solarium idag, men det är ju inte det bästa när man är sjuk. Så får väl vänta till helgen eller nåt. Damn.
Jag måste verkligen få lite färg nu. Orkar inte gå runt och vara likblek. Sminka sig kan man inte heller, för allt är köpt i höstas när man fortfarande var hyfsat brun. Nu ser det ju bara dumt ut, brun i ansiktet och vit från halsen och neråt. Inte okej
Tommie är och tränar med Crille och jag sitter här framför tv:n och lamar mig. Är väldigt besviken också.. Det är en dag, det händer bara en gång.. Och du ska 'göra nåt annat', jävligt omtänksamt. Eller inte. Jag hade verkligen hoppats på att du ringde för att säga att du kunde komma, men så var inte fallet.. Du har sjunkit i mina ögon.
Jaja, tillbaka till tv:n nu, kollar på Det okända. Haha. Längtar till helgen, ska träffa Jossan då. Och imorgon blir det en sväng ner till Elin(: 

// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: maadi

Hoppas du mår bättre snart och att vädret håller i sej nu så vi kan dra ut med vovvarna i skogen och grilla. Hade ju varit sketaskoj! :) kramar!

2010-05-11 @ 10:55:53
URL: http://maadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0