Idioter ?

Kom hem från en kvällsrunda med Raji för en stund sen. Gick till torpa och träffade Edoff, Bark och Joppi. Kul att se dom, det var ett tag sen. Får bli bättre på det där tycker jag(:
Och till nåt helt annat,
Jag förstår mig inte på vissa idioter. Dom tror att dom äger hela jävla världen och att alla ska vika sig för dom. Men tyvärr, så är inte fallet. Och vissa äckliga jävla slampor tycker jag kan dra åt helvete(: Inse bara att ni inte kommer lyckas och sluta höra av er, jag blir bara så jävla förbannad. Kom hit och snacka istället för att vara så förbannat jävla fega? Uuuuurrrghh! FU(:
Nu ska jag sova. Imorrn ska jag rida Bäbis iaf<3
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0