Lilla häst, lilla häst, vilka skutt du tar!

Igår blev det en 'fartfylld' ridtur med Emma och Topaz, ett bocksprång orkade Bäbis med också, men i det stora hela tycker jag allt gick väldigt bra iaf. Haha, kul att se den sidan av Lexx som i vanliga fall är coollugn.
På kvällen trotsade jag min förkylning och hosta och gick till O'Learys för att ta en öl. Det var riktigt gott, och tänka sig, det blev faktiskt bara en. I vanliga fall blir en två, två blir tre osv. Men inte igår inte. Jag känner mig duktig(:
Nu sitter jag här och har precis käkat frukost, skinkmackor med gurka, stekta ägg och ett glas O'boy som Tommie gjorde åt mig. Känner mig lite bortskämd nästan.. Men sist var det jag som gjorde frukost så vafan.
Nu bär det snart av upp till stallet, då ska jag rida på banan, och förhoppningsvis få lite hjälp av Emma!
I eftermiddag ska jag sola(!), sen ska jag träffa Jossan. NajsingBajsing<3
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0