Livet leker!

Sitter här och degar, skulle gå upp till Mariebo med vovven egentligen, men mamma skulle iväg, så det kändes lite onödigt. Det får väl bli en sväng där uppåt iaf, om en stund.
Igår kändes det helt amazing att foderveckan i stallet är slut. Var uppe igårkväll och städa klart det sista. Väldigt mysigt måste jag säga. Skulle fylla på vatten till Lexx också, fail att den nya vattenslangen inte räcker, så man får stå med en hink och fylla på efter hand, haha.
Red Lexx också, en tur i skogen med Jessica och Dixie blev det. Marge gick ju självklart med. Det går jättebra, både skrittade och travade, no problems! Och maskinhallen med allt skrot var inte alls läskig; I'm happy!
Ser fram emot stallet idag, ska väl åka dit om en stund. Ska gå ut med Raji först och sen käka nåt.
Nu har jag inte jobbat på två veckor. Jag vill, jag vill, jag vill! Hoppas på helgen nurå(: Hahah.
Helgen har vart finfin, vart med Jossan och Robin och i lördags vart vi bjudna till Tobbe och Annieparty i b-ryd, mycket trevligt!
Kärlek på det fina vårvädret som vart de senaste dagarna också<3
Nej, nu måste jag sätta igång, tar en cigg först. Första på hela dagen faktiskt, känns som jag börjat trappa ner ordentligt. Najs!
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0