Love.

I förrgår red jag med Jessica på banan, Lexx var superduktig! Gjorde volter i både skritt och trav, bytte varv i traven med hjälp av en åtta. Hästen fattar verkligen vad man vill. Känns nästan som han kan läsa mina tankar^^,
Idag ska jag rida igen, med Jessica. Hoppas på uppehåll nu bara, det får inte regna..
Imorrnbitti blir det minsann ingen sovmorgon, tvättid 07.00-12.00. Suug, men måste man tvätta så måste man.
Tänkte köpa hårfärg idag och se till att få en bättre och snyggare hårfärg, haha.
Juste, igår hängde jag med Crille och Tommie till gymmet. Jag ska fan ta och testa på det ett par gånger, kändes hur jävla najs som helst, och sen fanns det ju asbra solarium också, det kan behövas!
En sak till, Jag Älskar Min Häst<3 Tyck vad ni vill(;
Jag trodde aldrig att detta skulle komma, en jävla tur att jag inte sålde honom. Det var säkert ödet. Haha.
Här är ett par bilder från i förrgår(:

 

Trav. Älska giraffhalsen haha, men steget äre inget fel på.

 

// N o o m i e .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0