Najs!

Hela helgen var asnajs. Lite RixFmFestival, öl och bilåkande. Jossan och Robin träffade man också!
I lördags fick lilla Lexx sina två första skor. Han fick beröm av hovslagaren för att han var så himla duktig. Nu hoppas jag att han slutar ömma, och han blir lite piggare på att trava och galoppera på de fina grusvägarna vi har uppe vid stallet.
Idag red jag ut med Jessica och Dixie. Det gick superbra! Vi var ute i drygt en timme, och red världens mysigaste runda. Lexx var jätteduktig, som vanligt. Är så glad att jag har honom, vet inte vad jag skulle göra annars!<3 Måste köpa en tvättsvamp så jag kan tvätta av honom lite efter passen nu, han anstränger ju sig mer och mer och då blir man ju svettig. Min lilla Bäbis(: Haha.
Imorgon ska man till skolan för att bla. köpa biljett till studentfesten som är på Harrys/Sliver nästa fredag! Så man har möjligheten att gå in om man får lust liksom. Dock är 160:- lite väl saftigt för mig asså... Slutar 10.45 så då bär det av till stallet och en mysig skrittur med Lexx.
Ne, nu måste jag sova. Är mätt i magen av pizzan så kommer nog somna gott. Måste gå ut med Rajsan först så hon får sin kvällkiss(:
Natti.
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0