Ölhelg!

Söndag kväll, igen. Känns lagom roligt. Dock har det ju vart långhelg och jag har hunnit med en hel del(:
I torsdags kväll samlades alla, utom ett par, tjejer från klassen ute i mullsjö, hos Azra. Det var grillning och lite öl/vindrickande. Låtar som ska spelas på flaket på studenten bestämdes också, en del iaf. Det var jätteroligt att träffa alla utanför skolans salar. Varför har vi inte gjort sånt här innan? Hahah.
I fredags träffade jag Jossan och Robin, drack lite öl och umgicks. Mirre kom förbi också, det var längesen! Hon hade med sig nya Marabou Polka och ååh, vad god den var! Måste köpa en sån imorgon och smaska på. Jossan introducerade mig för tradera också, helt underbar sida det där, så jag blev medlem och nu har man köpt en skitsnygg lädergrimma, svart, för 110 spänn. Helt okej liksom. Måste ju ha en till Lexx nu när han ska åka mer och mer transport.
Igår var jag och Tommie uppe i barnarp hos hans föräldrar, Lina, Madde och Crille var också där. Vi käkade grillat och drack öl, senare spelade vi kubb. Snacka om att vi tjejer klassade ut pojkarna så det stod härliga till! Det var najs. Höhö. På kvällen träffade jag Nattis som var här från göteborg. Vi gick ut på krogen och hade allmänt roligt. Nattis måste dock lära sig att hålla en ölflaska.. :P Vi träffade på Emma och Jossan också!
Idag har jag och Tommie bara segat oss. Segat satan faktiskt. Känns bra. Nu ikväll var vi ute i tenhult hos Madde och Crille. Vi kollade på film, The Fourth Kind och The Excorcism of Emmeli Rose, stavning? Haha. Bra och psycho filmer, det gillar vi!
Hos Lexx har det gått riktigt bra, har ridit tre dagar i rad, han sköter sig utmärkt. Emma har vart uppe och hjälpt mig, och tagit lite kort. Mysigt^^, Haha.
Nu ska jag sova, taggar skola imorgon(: Gonatt!
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0