Onsdag.

Idag är solen framme igen, fyfan vad skönt! Idag hoppas jag på en ridtur med Lexx, kanske på banan idag? Eller i skogen? Who knows(;
Hade mysigaste morgonen med älskling imorse för övrigt, älskar dig Tommie<3
Nu tänkte jag vara lite duktig och diska upp all disk sen helgen. uhuu. Lika bra att göra det, annars kommer det bli stora berg av disk som tar över köket. Och det vill man ju inte!
Den 1:a augusti flyttar man till en jättefin tvåa på Gräshagen, det är sjukligt najs alltså! Längtar(: WOOH!
Dags att ta tag i sig själv och skolan nu det sista, jag förstår inte vad det är som gör att det är så sjukt jobbigt att komma upp till skolan. Gaah, jag blir galen på mig själv. Imorgon är jag ledig, det är ju torsdag, men på fredag, då fan ska jag dit. Så äre.
Tänkte pallra mig till stan i helgen också för att kolla på lite nya kläder samt köpa hårfärg. Kan behövas, har en sån cpfärg på håret nu, jag ska få bort allt det röda som är kvar, punkt slut.
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0