RegnRegnRegn...

Nu sitter man här och väntar på att alla kläder ska torka.. När det är klart så drar man sig upp mot a6 för att kolla på lite skit med pojken. Hoppas man hittar något roligt!
I eftermiddag blir det till att åka till stallet och gå en promenix med Bäbis. Tommie och Raji kommer också gå med. Skönt med lite sällskap(:
Håret blev väl inte så som jag hade tänkt mig, men det är inte lika rött iaf. Det är jag glad för. Haha. Nästa gång jag får lust att göra en impulsfärgning, säg till mig att jag inte får färga det rött då!
Tycker att vädret kunde vara bättre så just nu är jag lite pissed off, kanske inte så jäkla farligt, men ändå liksom!
Laddar upp ett par mysiga bilder från början av den här veckan, då kanske man blir på lite bättre humör, piggare iaf(; Det fina vädret är ju inte borta för evigt om jag säger så.

Efter ridturen i onsdags(:

 

Raji när vi gick i skogen på kvällen. Sötvovve.

 

Skogen uppe vid stallet<3


// N o o m i e .


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!!!

Vad kul att läsa om er, att det går bra... Jag önskar bara att jag kunde vara hos er mer.. Skulle nog vara bra för mig att komma till stallet... När är du där ?? Kram Emma Ps ring mig!!!

2010-05-08 @ 15:57:43
URL: http://www.sjoblick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0