Trött..

Fortfarande jätteförkyld, kunde knappt sova nåt inatt och har ingen ork till något. Det var en jäkla tur att jag red igår, för idag pallar jag knappt ta mig till stallet.
Igår hämtade vi Emma vida halv två och åkte upp till stallet. Hon kollade på när Sandra longerade Topaz och sen red hon. Det gick skitbra, verklligen. Hon skulle testat honom idag också, men det blev ändrade planer, tyvärr..
Jag red ut med Jessica igår igen, fast Jessica ledde Dixie och sen gick Emma med också, men det kändes jävligt bra att jag kom upp på ryggen iaf. Mest skritt, tog ett par sträckor i trav. Lexx var super som vanligt(:
Idag verkar det vara finare väder, lite blå himmel och uppehåll. Kan tyvärr inte glädjas åt det så mycket eftersom jag är så pissförkyld.. Blä.
Igår fick jag en brösta med avtagbar martingal och en grimma av mamma som hon köpt till Lexx när hon var på Ullared i helgen! Måste testa sakerna idag. Wooho!
Hoppas det går över till helgen, det är ju långhelg för sjutton :D. Haha. Och då ska jag bannemej hinna träffa Jossan<3

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0