Uttråkad..

Sitter här och hoppas på att det röda ska försvinna ur håret, vilket inte är det lättaste, sen efter det blir håret brunt.. typ. Haha har lite olika idéer på vad jag ska göra, vi får se hur det blir(;
Ikväll är jag sugen på öl. Man kanske drar sig till krogen lite senare för att ta ett glas och sitta och snacka. Skulle vara asgött!
Gick bra i stallet idag också. Red med Jessica som det var sagt. Lexx är såå duktig den lilla göllepojken. Det blev smörjning av sadeln också, vilket inte var tänkt från början. Men tillslut blev det nödvändigt, varför? Det vet bara jag och Jessica(x Hahah.
Nu ska jag kolla på lite tv under tiden blekningen verkar!
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0