Helg!

Jag funderar faktiskt på att färga tillbaka mitt hår till rött/svart. Dock inte sådär illrött, utan snarare snyggrött, så som jag hade det första gången. Antingen blir det det, eller så går jag som sagt tillbaka till brun/blond. Men rött låter fett lockande. Får se hur det blir(;
Jag känner att jag måste få lite solbränna snart, ser ju för fan ut som ett vandrande lik. Så nästa vecka ska jag nog sola solarium, vilket jag inte gjort på ett halvår typ?
Jag ska även ge mig fan på att nu i helgen, då ska jag fanemej lära mig att sätta in mina linser! Så jag ser något på dagarna. Har ju liksom varken haft tiden eller tålamodet för att göra det de andra gångerna jag sagt att jag sk lyckas. Hehe..
Ska kolla på nyårsklänning nästa vecka också, har ju lovat mig själv att vara ute i god tid i år. Tredje gången gillt brukar man säga va? Haha..
I veckan var jag på banken, fixade internetbank och hittade även tusen spänn på ett av mina inaktiva konton. Det kändes värt såhär innan lönen, då jag inte alls får så bra lön nu i november. Men decemberlönen blir FET!
Nu när det snöar ute och dom har kommit med julpynt i affärerna så börjar julkänslan smyga sig på, det känns mysigt..<3
Nu blire lite antibloggning också. Jag måste seriöst gå i terapi snart. Hatet mot dig gör att jag knappt kan leva normalt längre. Du äcklar mig, enormt mycket. Så snälla, pyyyys din väg härifrån!

November/Decembers måsten;
-Färga håret
-Sola
-Fixa linserna
-Köpa nyårsklänning

Det var nog allt för idag.. Får se om jag hinner skriva nåt i helgen, för jag kommer ju vara totally upptagen som barnvakt. Woohoo, eller nåt. Haha, men jag överlever nog. Dom är ju söta när dom sover som sagt.

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0