In My Dreams.

Okej, Gabbi äger nu officiellt en sjufärs. Det känns grymt konstigt. Haha, men den är röd och fin(;
Sitter här nu och ska snart fixa till mig ännu en omgång, eftersom jag ska iväg på inflyttningsfesten. Det hade jag kanske inte riktigt planerat, men alltid kul att komma ut när ändå Gabbi ska pilla med bilen. Det blir säkert jättetrevligt, har dock ingen alkohol, inga kläder eller 'hårsaker' för en utgång ikväll. Men vafan, man måste inte alltid göra sig iordning från topp till tå. Jag har ju trots allt min pojkvän, och det ska ingenting ändra på.
Gabriel<3Noomie, ibland får man faktiskt vara töntig och skriva som man gjorde i lågstadiet(;
Ne, nu måste jag sätta igång. Ska bara tipsa om en go låt, Dj Antoine - In My Dreams. Heelt okej låt(Y)

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0