Jag Rullar.

Gårdagen vart lyckad. Bowlingen var svinrolig och maten var jättegod. tack så mycket för en härlig kväll, 121.nu.
Idag var Prinsen lite jävlig och trampade Gabbi foten, så nu är han typ lite blå och lite svullen.. SYND om honom, men jag tycker nog inte det är så farligt, egentligen(; Men lite lipig får man vara om det är första gången en häst trampar på en.
Nu ska vi snart dra iväg och köpa vinterbil, gissa vad för en? Jo, en Volvo 745. Så han blir, tyvärr, en Volvoraggare. Det kommer jag mobba honom som faen för nu i (a)
Är för övrigt proppmätt efter att jag ätit pizza. Tog en Tre Kronor och fick knappt i mig hälften, det är fan illa asså. Får väl skylla på att jag är lite halvt bakis sen igår dårå.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Är bjuden på inflyttningsfest med Elin, Maggan och Egon vill hitta på något med mig och Gabbi ikväll och ja, jag vill sova(: Så får se hur det blir.
Ska väl fixa iordning mig lite nu iaf, sminka mig osv. så man känner sig liite fräsch.

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0