Monday.

Idag var jag och köpte foder till LexxGranngården. Det blev det vanliga Kafft Groov 90 och sen Granngårdens egna foder, Avel, det är lite mer 'energi' än i Grooven så jag tänkte att det kan va värt att testa. Jag köpte även B-vitamin som veterinären sa att jag skulle göra och sen en saltsten. Känns bra att ha lite foder uppbunkrat nu faktiskt.
Även räkningarna har jag lyckats betala, bättre sent än aldrig liksom. Nu är det bara ca. 400:- som fattas för skoningen. Hoppas jag hinner skaffa fram dom på något sätt. Men som sagt, Vill man, så går det(;
Imorgon blire jobb, sen en liten sväng till a6 med Elin och till slut stallet, like usual. Känns som att det blir en trevlig dag.
brunt/blont

brunt/blont

Funderar för övrigt på att färga tillbaka till ljusbrunt hår med blond lugg. Måste då låta håret växa ut utan att färga det igen och det kanske inte är så himla lockande att få en snygg utväxt till nyår. Eller? Haha..

Nu ska jag nog gå ut ett par minuter och ta en cigg, sen blir det SÄNGEN<3 Gonatt hörrni!
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0