Mysmorgon i Stallet.

Morgonen tillbringades i stallet eftersom hovis kom. Allt gick kanonbra, så nu har Lexx både snowpads och broddar. Tummen upp för det! Hoppas jag är piggare imorgon så jag får rida, stackaren har ju vilat alldeles för länge asså. Gunilla kom upp till stallet runt åtta och bjöd mig och Björnkaffe och bullar. MumsMums. Jag släppte även ut Lexx, Prinsen, Stoppan och Gustav runt halv nio, så de fick komma ut i det fina vintervädret och käka sitt hö.

 

Snöbroddar & Snowpads är ett måste på vintern(;

 

Mormor
kom och hämtade mig efter stallet och gav mig skjuts hem. Helt slut efter det lilla jag gjorde.. Nu sitter jag här, med ett glas vatten, ett paket alvedon och en chokladkaka jämte mig och lyssnar på julmusik. Det är mysigt som fasen(:
Mamma sa att hon snart kommer hem från jobbet, då ska hon börja pynta lite till 1:a advent som är nu på söndag. Wiihii, myspys!
Nu tänka jag sticka utanför dörren och ta lite frisk luft. Hoppas mamma kommer hem snart så man får lite sällskap och någon att prata med. Det är ju som sagt lagom roligt att vara helt själv. Man tänker liksom alldeles för mycket. Haha.
// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: Jessica

usch är du sjuk?? :( ja oxå!! inge kul alls!! lust att rida i mon ändå? ja har heller inte vart ute på ett tag :/ <3

2010-11-26 @ 19:42:47
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0