Sick.

Nu har jag haft den här jävla huvudvärken sen i söndags, vart borta från jobbet sen i tisdags och knappt kunnat ta hand om min häst.. Idag var jag nere på Hälsan, blev undersökt och fick ta bla. blodprover. De sa att jag har en infektion i kroppen, att jag ska ta det lugnt med mycket vila, knapra alvedon och dricka mycket vatten. Om det inte gått över under helgen så skulle jag ringa dom igen.. Hoppas att dom vet vad dom gör nu, för jag pallar inte detta längre.
hemvägen köpte jag Noblesse till Alice, som jag lovat. Duktig storasyster, KlappKlapp^^, Jag unnade mig även en Marabou Mjölkchoklad. Tycker jag är värd lite tröst faktiskt. Eftermiddagen spenderades en liten sväng hos Elin, vi låg bara i sängen och pratade i stort sett. Man blir ju galen av att bara gå hemma..
Imorgonbitti kommer hovlagaren vid 07.00. Får se hur det kommer gå att ta sig dit nu när mor sagt att jag inte får sova borta förrens jag är helt frisk från skiten. Tanken var ju att jag skulle sova hos Gabbi inatt, så han bara kunde svänga upp med mig på vägen till jobbet, eftersom han börjar sju. Men icke.
Nu ska jag lägga mig i mitt gosiga täcke framför tvn och käka choklad. Mumma..
Måste även tillägga att jag för första gången betalat mina räkningar helt själv via internetbanken. Känns otroligt bra faktiskt, dock tråkigt att pengarna försvinner så snabbt. Men man vet ju till vad iaf(;
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0