Slow.

Det var ett tag sen nu igen ja.. Är ju nästan aldrig hemma och det går liksom inte att blogga på någon annan dator än min. Mac är Kärlek. Hehe.
Kan ju lite kortfattat berätta att helgen var super. Var på bio i fredags med Gabbi, vi såg The Last Airbender i 3D, bra film så sett, men 3D:n kunde ju vart mer 'effektfull' så att säga. Var uppe tidigt både lördag och söndag så man hann med att göra massa roliga saker. Något man missar när man ligger och sover bort hela dagarna, har jag nu märkt(; Helgen avslutade jag och Gabbi med filmkväll tillsammmans med Elin och Marcus. Blev ett sjukt jobbigt avslut på den kvällen, och hela helgen för den delen, men sånt man får komma över antar jag. Jävla hora till att förstöra ett helt liv asså..
Veckan har vart fylld med äventyr! Bl.a. så tog jag och Tisse hennes nya bil till stallet tisdag eftermiddag. Dock så var det ju sommardäck, och det vart sjukt mycket snö.
SOMMARDÄCK+SNÖUNDERLAG=INTE OKEJ.
Så ja, ni kan ju gissa vad som hände? Vi fastnade med bilen nedanför stallet på vägen och kom inte loss. Under tiden vi försökte klura ut vad vi skulle göra så vräkte vi i oss massamassa godis. Till slut kom vi ju fram till att vi var tvungna att överge bilen och gå upp till stallet i snöovädret. Hundarna tyckte det var roligt iaf. Senare tog vi oss faktiskt loss, helt på egen hand. Så jäkla duktigt! Haha. Kvällen spenderades sedan hemma hos Tisse och Peter med kaffe och kakor.
För övrigt har väl veckan vart väldigt kass, om man kollar på jobbfronten. Men idag fick det en vändning och jag ligger i nivå med min budget för månaden igen. ''I'm blue dabadee dabadaa'' eller nåt. Haha.
Imorgon blire bowling med jobbet, mat och sen kanske utgång beroende på hur allt känns. Tummen upp!
Jag träffade även Jossan en sväng i måndags eftermiddag (? kommer inte ihåg, haha) det var otroligt behövligt att snacka med henne och det känns JÄVLIGT BRA att ha dig här i jkpg på veckorna<3
Dags att träffa Saddam snart också känner jag(':
Nu ska jag leta upp en låt som jag har på huvudet så jag har något att spela imorgonbitti påväg till jobbet.
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0