Surprise!

Haha, helgen har vart riktigt rolig, jag har nog inte haft det så roligt på.. ..länge!
Det började i torsdags med utgång till Sir Simons och Karlssons/Club Kaj med jobbet. På Sir Simons blev vi bjudna på en supergod plankstek och senare drog vi vidare till Kaj och drack och hade jäkligt roligt. Jag gick dock hem vid halv ett, kände att det var en dag imorgon också liksom. Men att gå hem, i 40 min, i nyköpta klackstövlar är väl inte att rekommendera. Speciellt inte när man inte är van vid att gå i klackar heller. Jag kände inte mina fötter tillslut. Klarade mig dock från skoskav, så kvällen får toppbetyg.
I fredags, efter en rätt seg dag på jobbet måste jag erkänna, så stack jag och Gabbi ut till Maggan och Alex 20-årsfest ute i tjottahejti. Det var mycket trevligt det med, men vi stannade inte så länge. Blev lite taskig stämning lite då och då, men vafan(:
I lördags, hämtade min moster mig i stallet. Snacka om att jag blev snopen eftersom hon bor i sthlm. Jag kopplade inte riktigt. När jag kom hem från stallet för att vara barnvakt, så stod hela släkten där! (Barnvakten var alltså bara nåt som mamma hade sagt att jag var tvungen att vara för att hon skulle få hem mig från Gabbi) Helt sjukt vad överraskad jag blev! Så det blev presenter, mat och dricka, ett försenat 20-årskalas helt enkelt. Åh vad glad jag blev! Sen sklle jag gå upp och fräscha till mig lite, duscha och sånt. När jag kom ner för att hämta en öl så satt Elin och Marcus i mitt kök! Senare droppade även Jossan, Fanny och Robin in i mitt hus. Det blev en fartfylld kväll med massa god dricka, SingStar, ölspelet, armbrytning och massa snack.
Och detta hade jag ingen aning om. Mamma hade fixat så himla fint, fixat massa mat, bjudit in folk osvosv. Jag fattar inte att jag inte anade nåt. Heeelt sjukt.
Tack alla som var med och alla som fixat detta, jag skulle aldrig kunna ha bättre vänner och ingen bättre mamma heller för den delen<3

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0