Tisdag.

Sitter här och ska snart hoppa in i duschen. Idag var det en toppendag jobbet och jag siktar ännu högre imorgon(; Här ska man inte bli mätt inte.
I veckan har jag planerat att träffa Jossan&Robin och även Tisse&Peter, får se hur mycket man hinner med, då jag inte är världens bästa på att planera. Hehe..
I helgen ska jag vara barnvakt åt småsystrarna Alice och Karin lördag till söndag då mamma och Tomas ska iväg till ett par gamla kompisar. Då planeras det att baka kladdkaka, filmmys, en trip med bussen/bilen till VIP och köpa godis och massa annat mysigt. Kan ju faktiskt bli en helt okej helg om jag säger så. Ska ju snöa också, så varför inte ha snöbollskrig eller göra en snögubbe? Hihi.
Nej, nu tusan blire duschen. Imorrn åker man med Coffe och Hessel till jobbet, så lite sovmorgon blir det allt. Najs säger jag bara.

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0