Today Was A Fairytale.

Att sitta hemma, när man vet att man har chansen att tjäna massa cash, det är otroligt frustrerande. Jag är sjuk, för första gången på länge. Huvudet dunkar som aldrig för, kan inte gå, resa mig, sätta mig, böja mig eller nåt sånt, utan att huvudet håller på att sprängas. Det bästa är om jag bara sitter eller ligger helt stilla. När det gör som ondast känns det som att jag skulle vilja borra ett hål i huvudet för att släppa ut trycket. Men, det går nog över snart.
Jag började morgonen med att sätta på Valentine's Day. En myspysig film som gör att man blir mer kär än vad man redan är. Surt bara att man kollade på den själv, men varför skulle den uppskattas av en kille? De är väl mer för action och sånt. Så sånnahär filmer får jag nog vänja mig vid att kolla på själv. Haha.
Nu sitter jag här och lyssnarTaylor Swift, ska snart fixa iordning matlådan som står i kylen. Börjar känna hur magen hungrar efter mat, även om huvudet gör det mest till en pina att tugga och svälja.
Det har förövrigt snöat som satan under natten, jag börjar fundera på om vi kommer bli begravda i denna snö? Igår kunde jag inte åka till stallet, för jag mådde piss, men idag känner jag att jag är tvungen till att ta mig upp. Måste sätta på Lexx ett vintertäcke och se så han mår bra i allmänhet min lilla plutt. På fredag morgon kommer hovslagaren och sätter på honom Snowpads, det är efterlängtat kan jag ju tala om!
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0