Totally.

Kan ju börja med att säga att det går bara bättre och bättrejobbet. Jag är taggad till tusen för imorgon, resten av veckan, resten av månaden och ja, resten av detta året. Det är fint som snus asså.
Eftermiddagen tillbringades på a6 med Elin. Jag kunde använda mina presentkort på a6 som jag fick i lördags och köpte sminkH&M, det blev en foundation och ett puder. Sen köpte jag ett par asfina trosorTwilfit. Svarta/Vinröda med såndär 'korsettbindning' där bak. Så jävla fint.
Efter a6 stack vi upp till Lexx. Så det blev en myskväll där uppe som jag planerat faktiskt, med fint sällskap. Fick äntligen täcket, som jag fick av Elin för typ.. två månader sen?, provat också. Det passade jättebra. Imorgon ser jag fram emot en ridtur med Nathalie och Lollo. SpännandeSpännande.
Nej, nu blir det 2Fast 2Furioustv6 en stund, senare blire sängen. Ännu en natt alone, men det får ju en att uppskatta det mer sen när man väl träffas. Tummen upp för det!
// N o o m i e .

Kommentarer
Postat av: jessica

sv; ja verkligen :s då ska man inte ha/rida häst!! :(

2010-11-11 @ 15:53:26
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0