Weekend.

Helgen har verkligen vart upp och ner. Helt sjukt att mina helger alltid går åt helvete, nån som vet varför? Saker och ting som man verkligen inte trodde om människor kommer fram och ja.. jag pallar inte.. Mår skit redan, och sånnahär saker förvärrar det bara. Gah, blir galen.
Annars har väl helgen börjat styra upp sig, såhär först på söndag eftermiddag. Jag och gabbi åkte till mormor och blev bjudna på middag. Mycket gott, sen fick vi glass till efterätt. På hemvägen svängde vi förbi Hemmakväll och jag köpte godis. Så nu ska vi sätta på 5:e Harry Potterfilmen. Kan ju berätta att jag typ bara sett ettan och tvåan, så nu kollar vi igenom alla HPfilmer så vi kan gå på bio nästa helg. Mwiihii^^,

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0