Curly.

Okej, nu är det såhär dåva. Jag ska försöka få längre hår nu till nyårsafton. Det betyder att jag kommer ha lockigt hår ända till dess. Ingen plattång, förutom luggen kanske. Jag får verkligen inte slita mer på håret, då det blir slitet och går av så jääävla lätt! Det kanske blir något undantag, nångång, typ när det är nån speciell utgång eller nåt, men inte annars. Om ni ser mig med rakt hår får ni ge mig en smäll på käften, för det är hårplågeri. Haha.
Ja.. Det var väl det jag ville säga i stort sett.
Jag har kommit på lite till saker jag ska köpa vid novemberlöningen, en sadelvärmare i fårskinn, så jag kan mysa ner mig ordentligt vid ridturerna i vinter, jag ska köpa ett par flak öl, alltid bra att ha liksom(; Och sen ska jag även köpa hmm.. det va nog inget mer 'måste', haha.. Jo! Ett skydd till min Iphone, som jag fick för ett tag sen. Har glömt att säga det. Är ju inte så förtjust i touch, men det är en fungerande mobil till skillnad från min gamla iaf, där ingen hörde vad jag sa under samtalen.. Haha, så detta erbjudandet lät väldigt bra, ett abbonemang och en iPhone, for free! Najsing.
Nu blire tv-tittande och mys i soffan efter den kalla ridturen med Lexx, Jessica och Sheron idag(:
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0