Forever&Always.

Dålig uppdatering, sorry. Kan bero på att jag har skaffat ett heltidsjobb, 08.00-17.00, sen är i stallet efter det. Så så fort jag kommer hem och lägger mig i sängen så däckar jag. Där har ni förklaringen. Haha.
Igår var det iaf lite party för Jossan som äntligen blivit 18 år! Hon bjöd på supergod mat, vi spelade ölspelet och umgicks, lite senare på kvällen blev det krogen. Förvånande? Nej, klart som fan det inte är det. Hon får ju komma in lagligt nu! Träffade gott folk ute, sånt mår man fan bra av asså! Även att kvällen inte slutade som tänkt, vad jag fått höra i efterhand, så tackar jag så mycket för en trevlig kväll och jag hoppas att du, Jossan, fick lite av det goda iaf och inte blev för besviken på människor runt om dig.<3
Idag hade jag utsläppet i stallet, hade glömt nyckeln till sadelkammaren, så kunde inte rida.. FAN. MenMen, får väl göra det imorgon..
Ikväll och imorrnkväll är det jobb på gamla jobbet på sws. Mycket trevligt.
Nu ska jag försöka leta upp nåt att äta. Är hungrig som vanligt.. :P
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0