LaLaLa.

Jag känner att ja verkligen måste börja använda mina linser nu. Jag ser verkligen INGENTING. Hade planerat att öva i att sätta in dom ikväll, men nu är jag så jäkla trött så jag vet inte om jag orkar. Men jag gör det nog iaf. Måste ju bli av liksom.. Jag kan berätta sen hur det gick. Haha.
Idag hade ja tänkt att rida igen, var ju så härligt att rida igår. Lexx var jättepigg och framåt och gick som en klocka. Men eftersom vädret va rent ut sagt piss idag så hoppade jag över det. Jag pysslade om Lexx istället, spolade av leriga ben och stod och borstade och mös med den lille plutten. Det är nödvändigt det med. Nu går ju Lexx tillsammans med Prinsen, så jag tror han är mycket gladare av att ha sällskap nu. Det känns bra(:
Imorgon blire som sagt utgång med jobbet. Något jag ser fram emot väldigt mycket(:
Ikväll ska jag sova själv, it hurts a little bit. Det är helt sjukt vad kär man kan bli (på tal om nåt helt annat) i någon man trodde det.. ja, inte skulle funka med liksom. Men nu vet jag att om det känns rätt, då ska man ge alla en andra chans.
Jaja, nog med blödighet. Nu ska jag sätta kurs mot en spegel, bra ljus och mina linser. Wish me luck!
Släng dig i väggen ditt äckliga fanskap!

// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0