MeetMeHalfway.

Igår, och även idag fick jag den där 'lilla' klumpen i magen igen. Den dyker ju upp då och då. Men man får försöka se och känna bortom den, känna det som är i nuet. Det är hårt, men det går. Jag är väl bara känslig, men kan inte hjälpa att tankarna går åt fel håll ibland. Det hållet som gör att man drar ner sig själv och mår dåligt. Inte bra alls, men som jag skrev i föregående inlägg;
Truth is, everybody is going to hurt you. You just gotta find the ones worth suffering for..
Jag har iaf hittat den jag tycker är värd att kämpa för, trots allt som hänt. Sådeså. I wont give up(;
På tal om nåt helt annat så kommer jag inte få någon höjdarlön nu i oktober.. Den ligger väl på en tusenlapp och kommer från sws. Jag kommer aldrig klara november asså. Hästen ska skos, hästens försäkring ska betalas, hästen ska ha mat, tfnräkningen ska betalas, sen är det säkert femtioelva saker till, som jag dock inte kommer på nu. Bra va? Haha.. Jaja, det löser sig alltid.
I december, efter novemberlönen, däremot, då faaaseen ska det shoppas! Det ska köpas in nya kläder, skor, smink, ev. nyårsklänning, regntäcke till Lexx, och massamassa annat mys. Då mår Noomie bra, har inte haft pengar att köpa nåt till mig själv sen jag köpte Lexx, alltså på ca. 2 år. Heelt sjukt!
På tal om nyårsklänning.. Vad sjutton händer på nyår? Har ju ett förslag, men är aldrig fel att ha olika alternativ, och det är verkligen inte fel att vara ute i god tid med nyårsplanerandet!
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0