YouAreTheBestThingThat'sEverBeenMine.

Helgen har vart helt okej, förutom mitt konstiga humör sen typ fyra dagar tillbaka.. Men det går nog över, hoppas jag. Tycker rätt synd om människor omkring mig som måste stå ut med skiten.
I fredags var jag, Gabbi, Jossan och Robin hemma hos mig, vi drack öl, sjöng SingStar och hade en trevlig kväll. Elin och Marcus kom förbi på en cigg också. Det var väl det som hände i fredags.. Hade tänkt att löshoppa Lexx, men han var varm i höger bak, så då vågar jag ju inte riskera nåt.
Lördags morgon bar det iväg upp till stallet i regnet för att släppa ut hästarna med Gabbi. Tisses häst Stoppan tyckte det va för lerigt i ingången till hagen, så hon stack iväg ut på fältet och sträckte ut ordentligt. Haha, usch va sur jag var, blött och lerigt. Men det såg riktigt härligt ut och till slut fick jag ju tag i henne(:
Vi spenderade dagen med Lixen och Denis på bl.a. ikea. Helt okej faktiskt. Sen blev det jobb för min del, 15.30-20.30. Malin hade med sig sin vovve Theo, han är såå jäkla söt! Bild kommer nån dag.
Idag har jag vart på cpkasst humör idag.. Jag hade verkligen bara velat ligga och glo på tv hela dagen utan massa måsten, men det blev 'full fart' som vanligt, stallet klarade jag av snabbt, men det blev kanske bara 30 min på hela dagen jag kunde ta det lugnt.. Det tar på krafterna att jobba sju dagar i veckan, flera veckor i sträck.. Vi var på CityGross idag bl.a. jag köpte mina Baconchips (a) och Gabbi köpte choklad, 10:- styck. Fint som snus! Den nya Vinter Vit var kanongod^^,

Ser gott ut va? MUMS!



Ikväll var jag i stallet med Elin och gosade med Kookaii och pratade lite prat. Riktigt mysigt trots skitvädret, är ju översvämning på hela deras stallplan.. Inte okej alltså. Skulle tagit bild på det om det vart dagsljus, haha. Big Fail på det där.. Nu sitter jag hemma och ja, surfar runt lite på datorn. LyssnarTaylor Swift, underbart. Ska väl snart gå och lägga mig, det är ju jobb imorgon. Ska bli kul, hoppas bara jag håller humöret då(; På torsdag blire utgång med avdelningen, DET kommer bli sjuukt roligt.

Kickan, ni får liksom vända på huvudet, för bilden blev lite fail. Lyckas inte vända på den. Haha.




Nej, nu ska jag typ.. ta en cigg, sen blire till att sova. Kommer väl inte nån uppdatering på bloggen förrens nästa helg antar jag. Just so you know. NattiNatti.


I'm only up when you're not down.
Don't wanna fly if you're still on the ground.
It's like no matter what I do.
Well you drive me crazy half the time,
the other half I'm only trying to let you know that what I feel is true.
And I'm only me when I'm with you.


// N o o m i e .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0