Finally!

Äntligen! Nu har jag fixat internet till datorn. Superskönt att äntligen slippa sitta vid den jäkligt sega hemdatorn..
Idag var mamma med i stallet och såg mig rida Lexx för första gången. Det var supermysigt.
Gårdagskvällen var rätt lam, men jag roade mig med att sitta och kolla på alla jäkla volvoraggare som böööörnade runt på maxiparkeringen. Sällskap var Gabbi och Egon. Ett däck smällde. Polisen kom och var inte nöjd. Men det va lite kul iaf. Haha.
Igår spenderades för övrigt nästan hela dagen med Elin. Det vart tjockt nice. Pizzaätning uppe i stallet osv. Tummen upp.
Ne fyfan. Nu ska jag ta tag i mitt liv, byta om från ridkläderna (som jag suttit med i ett par timmar) till.. hmm.. mysbyxor kanske? Det låter som en bra idé tycker jag.
Vad som händer senare? I have nooo idea(:
// N o o m i e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0